Artykuł sponsorowany
Do czego służą pasy uzębione?
Specjalną odmianą pasków klinowych są pasy uzębione. Te wąskoprofilowe pasy po wewnętrznej stronie posiadają uzębienie, w postaci charakterystycznych trapezowych rowków, które zapewnia dużą siłę tarcia podczas pracy. Ich ścięte ściany boczne zapewniają zwiększone przyleganie do rowka koła pasowego.
Zastosowanie w przemyśle motoryzacyjnym
Pasy uzębione w Warszawie są niezwykle popularne w przemyśle motoryzacyjnym, gdzie sprawdzają się jako elementy przenoszące napęd między różnymi częściami silnika. Dzięki swoim właściwościom, takim jak duża siła tarcia i zwiększone przyleganie do rowka koła pasowego, doskonale nadają się do pracy w trudnych warunkach, takich jak wysokie temperatury czy wilgotność. Ponadto, ich konstrukcja pozwala na przenoszenie większej mocy niż standardowe paski klinowe, co jest kluczowe dla funkcjonowania nowoczesnych silników o dużej mocy.
Ograniczenie hałasu i drgań
Kolejną zaletą pasów uzębionych jest zmniejszenie natężenia dźwięku pracy przekładni oraz ograniczenie drgań. Dzi ęki swojej specjalnej budowie, pasy te są w stanie lepiej tłumić drgania powstające podczas pracy silnika, co przekłada się na mniejsze zużycie elementów mechanicznych oraz wydłużenie żywotności całego układu napędowego. Ponadto, mniejsze natężenie dźwięku pracy przekładni wpływa na komfort jazdy oraz zmniejsza hałas generowany przez pojazd.
Kompleksowe rozwiązania dla przekładni pasowych
Firma AGRO-HURT, jako bezpośredni importer pasów uzębionych firmy KLEBERG, oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiązania związane z przekładniami pasowymi. W swoim asortymencie posiada szeroką gamę pasów uzębionych o różnych profilach i długościach, które można dostosować do indywidualnych potrzeb klienta. Oprócz tego, firma oferuje również koła pasowe oraz inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przekładni pasowej. Dzięki temu klienci AGRO-HURT mogą liczyć na kompleksową obsługę oraz wysoką jakość produktów, co jest kluczowe dla osiągnięcia optymalnej wydajności i niezawodności układów napędowych.